penne

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Penne - 23 juni 2013 13:21

                                                   Hejj c;

                                      Var ganska länge sen jag blogga :3

                                  Men anledeningen till att jag inte bloggar

                           så ofta längre är att jag har skaffat en annan blogg

                        med Sparkel så jag har bloggat ganska mycket på den ;) 

                            Kan fixa en länk för .. o..o Vi får inte så många 

                                 unika besökare xD Men här kmr länken; 

                                         OurMspLife.bloggplatsen.se

                                              Aja, var typ allt xD 

Här är en smygtitt på hur bloggen ser ut, inte för att det behövs men vill ha i alla fall en bild                

                 med i inlägget xD c: (Den är inte så fin men aja ..)

                                        

                                    

 

Presentation


Hej, alla msp:are och andra! :) Här kommer jag skriva om msp, så om du gillar msp är det här rätt ställe för dig! :P

Fråga mig

63 besvarade frågor

 

Omröstning

Gillar du min blogg? :P
 Japp, den är grym!! :))
 Ja, den är väl okej... :)
 Nja... gillar den nt så mkt......
 Nej, ush den suger!!!!!!!!!!!! -.-''
 Vt faktiskt nt. :/

 

Gästbok

  Heii :)

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

 

 

Senaste inläggen

Pink Transparent Star

Bakgrund :3



Sök i bloggen! :3


Ovido - Quiz & Flashcards