penne

Direktlänk till inlägg 30 december 2012

Ö.Ö

Av Penne - 30 december 2012 20:32

  Det är ju otroligt att den här ArtBooken fått 2540 love:it's   Asså förlåt för att jag skriver det här till er som älskar ArtBooken, men en ArtBook ska vara nåt man har arbetat med ganska länge och nåt som visar vad man tycker eller villken stil man har eller nåt. Men det ända den här har är ju en mening en bakrund och en gubbe med en animering man kunde lika gärna skriva det där på sin profil...   

 
 
julle.10

julle.10

30 december 2012 21:43

Precis!! Jag och många fler har passaande abs t hs, och vad vi hittar är detta ist för våra!!

http://mspjulle10.bloggplatsen.se

Penne

30 december 2012 23:08

Mm, mina vänner brukar vara jätte kreativa när det gäller ArtBook's men dem brukar bara få cirka 6 love it's, jag börjar undra om det här handlar om leveln. ^^

 
emogirl12

emogirl12

31 december 2012 02:57

Håller me
men dem fattar ej :(

http://emogirl12.bloggplatsen.se

Penne

31 december 2012 11:26

:/

 
Adina ♥

Adina ♥

31 december 2012 10:27

Håller med en del. Men en förklaring är att hon skulle ge bort sin gubbe.. då skulle man typ Love ita ab och sådär..

http://smillishadinish.bloggplatsen.se

Penne

31 december 2012 11:20

Okej, men jag tycker fortfarande samma sak...

 
dej

dej

31 december 2012 17:35

Man behöver INTE arbetat med det på lång tid, det är tanken som räknas.
Och det var ett bra sätt att få kontakt med dom som tror att dom kommer få hon/hans gubbe. I detta fall är det en hon. Men du ska sluta skriva sånt här på din blogg, och detta gillar vi på moviestarplanet.se INTE ett dugg! Sköt dig själv och håll tankarna för dig själv så sköter vi resten. Mvh Moviestarplanet.se :-)
Ha en bra dag!

http://dej.se

Penne

31 december 2012 19:35

O.O key... ska tänka på det i framtiden.

 
Ingen bild

lila lola

1 januari 2013 19:22

Azzå jag va vän med henen, och hon gjorde en den artbooken somm det stog, '' loveit om du vill få min gubbe'' . men sen ändra hon sig hon ville inte sluta på MSP. Det va drf så många love ita. // Lola ( lila lola )

Penne

1 januari 2013 20:58

Ja ha, tack för svaret. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Penne - 31 juli 2013 22:56

                                                     Hejj x3                                            Tänkte bara berätta att                                   jag skaffat en ny blogg, kmr blogga                                ganska mkt på d...

Av Penne - 23 juni 2013 13:21


                                                   Hejj c;                                       Var ganska länge sen jag blogga :3                                   Men anledeningen till att jag inte bloggar                            så ofta ...

Av Penne - 19 juni 2013 18:09


Tänkte ha liksom typ Veckans Moviestar sådär xD Kanske börjar med Veckans look också? ;3 Men i alla fall så är den här veckans moviestar...   Han äe skit snäll c: SÅ BOMBA HONOM MED AUTOS XD Och se gärna hans ArtBook me' vill inte att han ska slu...

Av Penne - 19 juni 2013 14:34


                                                       Länkbyte C8               Msp Namn xD ; Feeffe                        Länk Till Bloggen Cx ; Musicphotolife.bloggplatsen.se     ...

Av Penne - 18 juni 2013 22:24

                                       Besök hennes blogg c:                                                                     Monkeypie.bloggplatsen.se                                             Adda henne :3                            ...

 

Presentation


Hej, alla msp:are och andra! :) Här kommer jag skriva om msp, så om du gillar msp är det här rätt ställe för dig! :P

Fråga mig

63 besvarade frågor

 

Omröstning

Gillar du min blogg? :P
 Japp, den är grym!! :))
 Ja, den är väl okej... :)
 Nja... gillar den nt så mkt......
 Nej, ush den suger!!!!!!!!!!!! -.-''
 Vt faktiskt nt. :/

 

Gästbok

  Heii :)

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

 

 

Senaste inläggen

Pink Transparent Star

Bakgrund :3



Sök i bloggen! :3


Ovido - Quiz & Flashcards